Vandaag daagt GerJanne Henriët uit en ik mag meedoen door een kaart van mijzelf te liften die GerJanne uitzocht. Het gaat om deze kaart:
Deze kaart maakte ik zo'n 4 jaar geleden voor... Jawel, Henriët!
Vandaag daagt GerJanne Henriët uit en ik mag meedoen door een kaart van mijzelf te liften die GerJanne uitzocht. Het gaat om deze kaart:
Deze kaart maakte ik zo'n 4 jaar geleden voor... Jawel, Henriët!
Ook nu de mussen van het dak vallen heb ik een kerstkaart om te laten zien. Wel vorige week gemaakt (gelukkig), maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb weer een plaatje van Fairybells als uitgangspunt gebruikt, ik vind ze zo mooi!
Het papier is van decotime, het frame van Ali, de tekst van Marianne Design en de plaatjes zijn gratis downloads van Susan van Poppel.
Ik link mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas.
(Deze post plaats ik nogmaals omdat het gisteravond nog niet online stond, Karin dank je wel voor je reactie, ik heb hem gelezen!)
Een hele mond vol, de titel van dit blogbericht. Het is de naam van de digi die ik gebruikt heb voor mijn voorbeeldkaart voor Cheerful Sketches, onze sponsor Polka Doodles is de ontwerper. Ik kleurde zoals tegenwoordig bijna elk kleurplaatje met Caran d'Ache Pablo potloden.
Toen ik aan het kleuren was deed het plaatje mij erg denken aan Marjolijn. Waarom weet ik niet, ik vind het gewoon bij haar passen. En dus maakte ik de kaart voor haar verjaardag afgelopen vrijdag.
Het papier komt uit kleine blokjes van Craft Sensations. Op het haar en de vleugeltjes bracht ik heel fijne glittertjes aan met Wink of Stella. De hartjes van de bloemen kregen een laagje glitterlijm.
Jullie hebben nog een week om mee te doe bij Cheerful Sketches. Tot nu toe hebben we nog maar weinig deelnemers, heel jammer, maar het vergroot wel de winkans 😉
Voor mijn blogbericht op Kleuren met Potloden koos ik eens een clear stamp van Studio Light, Ice skating (SL-ES-STAMP-896) om te gebruiken op een kaart. Ik kleurde de afdruk in met Caran d'Ache Pablo potloden.
De kleurnummers die ik gebruikte heb ik genoteerd voor degenen die daar interesse in hebben, maar ook voor mijzelf. Dat is handig als ik nog iets moet bijwerken of als ik een keer nog zo'n vachtje (niet ondenkbaar, ik ben dol op eekhoorns), kleding of sneeuw wil kleuren.
Ik heb de stempel met heel veel plezier ingekleurd en ben ook heel tevreden met het resultaat.
Deze kaart mag meedoen bij 52 Weeks to Christmas want het is een kerstkaart.Een cliënt van mij, een man, was onlangs jarig en daarom maakte ik een kaart voor hem. Niet te veel tierelantijntjes, daar houdt hij niet zo van. Al vindt hij in principe elke kaart prachtig die voor hem gemaakt is, hij vindt het heel bijzonder dat iemand voor hem die moeite doet. Nou meneer, het is mijn vrijetijdsbesteding, mijn ontspanning, zeker geen moeite. Maar ook met liefde gemaakt hoor.
Het dessinpapier komt uit een oud blokje van Basic Grey, de mal is er één van Ali. De tekst "van harte" is van Marianne Design en "gefeliciteerd" van Gummiapan, die kocht ik in maart in Nijkerk. De steentjes zijn overgebleven van een diamond painting die mijn moeder ooit maakte.
Zucht.... Mijn berichten van gisteren en eergisteren zijn in de leeslijst, noch in de sitebar zichtbaar geweest, eens zien wat er vandaag gebeurt met een geplaatst bericht 🙄
Heel raar dat maandag mijn bericht vrijwel meteen na plaatsing zichtbaar was 🤔
Nou ja, ik weet het, ik ben niet de enige met het probleem.
Het bloggen komt bij mij nog niet echt op gang, maar gaat nog wel goed komen hoor, ik vind het veel te leuk om te zien wat jullie maken en beleven.
Ik heb wel weer een kerstkaart kunnen maken, de challenge van 4 Seasons hielp mij op weg. De dames hebben een heel leuk thema bedacht: stempelen zonder in te kleuren. Ik gebruikte hiervoor grappige sneeuwpopjes die nog niet eerder uit de verpakking zijn geweest (ik kreeg ze met Kerst).
Het donkere weer zorgde voor een donkere foto, maar het is nu wel net of de lampjes van fluoriserend papier echt licht geven 🤭
Nu nog even mijn kaart linken bij 52 Weeks to Christmas
Ik probeer bij jullie langs te komen, al zal dat niet allemaal vandaag lukken, want ik mag op Nevv passen en er moet natuurlijk ook gewerkt worden.
Dank jullie wel voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart (en alle voorgaanden), ik bloos er nog van 😊
Het is alweer 1 juni en dus is het tijd voor een nieuwe challenge met een nieuwe sketch bij Cheerful Sketches. Ik koos voor de digi Puppy garden friends van één van onze sponsoren Last Minute Manda.
Wat heb ik een leuke digi uitgezocht voor dit blogbericht dat ik maak voor Kleuren met Potloden! Ik vond het tenminste een heel leuke om te kleuren met mijn Caran d'Ache Pablo potloden. Het is de digi Garden wheel barrow van All Dressed Up.
Gezellig toch met al die bloemetjes en het vogeltje?
Hèhè, eindelijk weer eens een kerstkaart, niet dat ik nu achterloop hoor, ik heb al een behoorlijke stapel. Maar ik begon het wel een beetje te missen om de wekelijkse kerstkaart te plaatsen.
Ik koos voor een mooi plaatje met een Snoesje van Marianne Design en maakte daar een sneeuwbol van, maar zonder schudgedeelte, want dat vind ik niet leuk om te maken.
De voet van de bol stanste ik uit houtdesignpapier en bewerkte het nog met inkt, ik vind het wel mooi geworden. De bol decoreerde ik met hulstblaadjes van MD. Oh, de tekst is natuurlijk van hetzelfde merk, net als de strik. Alleen het papier is van Craft Sensations.
Ik link de kaart als voorheen bij 52 Weeks to Christmas.
En nu ben ik benieuwd hoe laat mijn bericht deze keer wordt weergegeven in de leeslijsten, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem merk ik.
Hartelijk dank aan alle deelnemers van challenge 5, Trek het aan, van Crealadies, we gaan aan de slag om een top 3 samen te stellen en een winnaar te trekken.
Op het Crealadies challengeblog is de lopende challenge met het thema Trek het aan alweer 2 weken bezig en vandaag hebben we daarvoor een reminder geplaatst met inspiratiekaarten van onze gastdesigners en een kaart van mijn hand. Ik wilde persé de stansset van de wasmachine gebruiken ( zo'n zelfde set was ook de prijs van de eerste challenge, ik had 2 sets). Ik bedacht mij dat een nichtje van mij heel blij is dat ze een kamer heeft gevonden in België waar ze gaat studeren vanaf september. Dit nichtje is nogal een rommelkont en ik vond het wel een leuke kaart met knipoog voor haar.
Zoals je kunt zien staan er genoeg kledingstukken op 😆. Ik kwam mijn nichtje gisteren bij mijn moeder tegen en kon hem dus mooi afgeven. Ze vond het lief dat ze een kaart kreeg en de woorden die ik er in geschreven had, maar of ze de voorkant nu zo leuk vond... 🤭
Doen jullie gezellig mee met de challenge van Crealadies? Dat kan nog tot zondag 24 mei 20.00 uur.
Wauw, wat hadden we veel inzendingen bij Crealadies! 113! Nu ben ik benieuwd of jullie van het nieuwe thema net zo enthousiast worden: trek het aan. We willen graag (een) kledingstuk(ken) op je creatie zien.
Ik heb een inspiratiekaart voor jullie gemaakt, op ons challengeblog zien jullie er ook van de andere Crealadies.
Ik heb Kim's buddies mooi aangekleed om naar een feestje te gaan, ze hebben een bosje bloemen en cadeautje meegekregen voor de jarige.
Doen jullie weer gezellig mee bij Crealadies? Dat kan tot zondag 24 mei 20.00 uur.
Fijne koningsdag!
Gisteren was Trudy jarig, daarom stuurde ik een postbode op weg om haar een kaart te bezorgen. Maar, tsja, personeeltekorten, jullie kennen het wel.... Alleen deze luiaard was nog beschikbaar. Gelukkig had ik hem ruim de tijd gegeven, de kaart was er netjes op Trudy's verjaardag.
De luiaard heeft de tas van de muizen geleend, de post maakte ik zelf.
Voor de laatste reminder van Cheerful Sketches maakte ik een kaart alvast voor moederdag. Ik vond het perfecte papier bij de door mij gekozen digi van onze sponsor, Alex Syberia, Miss Peony en kleurde de digi met potloden (Daran d'Ache Pablo).
De tekst stelde ik samen met een stempelset van Studio Light, Tegoedbon (CCL-ES-STAMP268). Nog wat Nuvo Crystal Drops en ik was dik tevreden dit keer.
Doen jullie nog mee met deze challenge? Ik vind het een heel mooie sketch waar je alle kanten mee uit kunt.
Ook tijdens mijn vrije week heb ik een kerstkaart gemaakt, hij kan zelfs meedoen met de maandchallenge van 52 Weeks to Christmas want ik heb er paddestoelen op verwerkt.
Ik wilde graag de mooie krans van Marianne Design weer eens gebruiken, dat was het uitganspunt.
Gisteren werden de bijdrages van de gastdesigners bij Carlin's Kaartenparadijs geplaatst, maar toen had ik al een inspiratiekaart voor Kleuren met Potloden te laten zien, dus vandaag mag mijn kaart met thema schattig/lief op mijn blog.
Deze kaart maakte ik voor mijn nicht die in maart jarig was. Ik gebruikte een plaatje van Maremi (was 2 jaar geleden een tijdelijke gratis download), ik vind het zelf een heel schattig meisje.
Zowel het plaatje als het verjaardagsgedichtje vond ik heel goed bij mijn nicht passen.
Je kunt tot 30 april meedoen met de challenge van Carlin's Kaartenparadijs, het is een heel breed en leuk thema, erg leuk om een kaart mee te maken vond ik.
Ik zei het vorige week al: ik had nog een plaatje van Fairybells liggen om een kerstkaart te maken, dit keer een sneeuwpop. Ik vind de paarse tinten zo magisch, erg mooi!
Vorige week was ik op een kleinschalige creamarkt in Purmerend, het was een leuke opzet met materialen om kaarten te maken, diamond painting, modeltreintjes, maar ook creaties werden verkocht. Niet groot, maar het viel me ook zeker niet tegen. Ik kocht er een Lavinia stempeltje, 2 flesjes stickels en een pakjes met fairybells plaatjes. Met een plaatje uit dat pakje maakte ik een kerstkaart en ook een flesje stickels probeerde ik uit op mijn kerstkaart voor deze week.
De poinsettia's (Ali) maakte ik van heel dun roze papier en bewerkte ik met Wink of Stella voor een subtiel glittertje. De takjes (Studio Light) gaf ik een sneeuwrandje met gesso en fijne witte glitters.
O ja, het plaatje stanste ik uit met een stans van Marianne Design, wat is die toch leuk! Ik heb hem nog weinig gebruikt, maar ga dat nu wel vaker doen, veel te leuk om te laten liggen. De tekst is ook van Marianne Design, uitgestanst met een stansje van Avec.
De achtergrond maakte ik zelf met verschillende kleuren distress oxide inkt en waterspetters.
Ik link mijn kaart natuurlijk bij 52 Weeks to Christmas.
Het volgende plaatje uit het pakje ligt al op mijn bureau, dit smaakt naar meer!
Zo heet de nieuwe challenge van Crealadies, bedacht door Emily. Zij wil graag (jonge) dieren zien omdat het lente is.
Een stel jonge eendjes leek mij perfect bij de lente passen, ik combineerde het plaatje met een mal van Marianne Design die ik van Emily heb gekregen. De hoekstansen kocht ik ooit bij Action.